"A magyarországi autóállomány átlag életkora 14,4 év felett jár" – olvasható a KSH jelentésében. Vajon milyen eredmény születne, ha egyszer statisztikát készítene valaki a műhelyekben használt fékpadok, lengpadok átlag életkoráról?!
Sok berendezés már több évtizede dolgozik folyamatosan. Az életkor előrehaladtával pedig egyre nő a meghibásodás esélye. A leggyakoribb hibák az anyagok fáradása miatt létrejövő, jellemzően nagyobb erő hatására beteljesedő erőmérő cella meghibásodás. Ha meghibásodik egy cella, az rendszerint a kukában, vagy szerencsésebb esetben egy polcon végzi. Ilyenkor legtöbbször a nagyon költséges cserét javasolják, pedig amennyiben mechanikailag nem sérült a cella, az még javítható. Így nagyságrendekkel olcsóbban megúszható lenne a dolog. Persze érthető, hogy a kényelmesebb, ráadásul nagyobb profitot jelentő utat választják a forgalmazók.
Az erőmérő cellák javítása bonyolult, komoly szakértelmet igénylő feladat. A PeTitan vállalja minden bontható erőmérő cella javítását, gyors átfutási idővel, kedvező árakkal. Míg egy új cella 100 000 és 250 000 Ft között van, addig egy újrabélyegezés már akár 36 000 Ft-tól elérhető! Új cella a magas ár miatt ritkán van tartalékban, pedig a folyamatos működéshez a kritikus pillanatokban ez elengedhetetlen lenne.
Van megoldás! Küldje el a polcon lévő rossz cellát megjavíttatni a PeTitan celladoktornak! Így olcsón, gyorsan juthat működő erőmérő cellához! Ingyenes bevizsgálás! Nem kell fizetnie, ha nem javítható a cella! Minden típusú, vezérlésű fék- és lengpad esetében kérje ajánlatunkat! Bízza ránk rossz hajtóművének, fogaskerekének, lánckerekének javítását, egyedi típus, méret, minta utáni gyártását!